Har badrummet under renovering.
Har rivit ner gamla mattan från väggarna. Det blev fläckvis kvar en del av mattan. Detta har jag nästan fått bort allt av nu.
Men det som är kvar är fläckvis med spackel och gammalt lim. Hur ska man göra. Går det att ha kvar eller ska det raspas bort. Ska kakla väggarna. Väggarna är av blåbetong.
Jag kommer köra med höganäs fb6 och fb7 som fuktspärr.
Enligt säljaren i kakelbutiken ska det inte vara några "problem" med att ha det kvar. Men vill gärna ha ett utlåtande från er hemma meckare med tanke på att samma säljare sålde produkter för gällade gamla regler för våtrum.