Målare snälla., Nu behöver vi ett gott råd! Har målat klädförråd som nu luktar illa. Det är en masonitgarderob i utrymmet, ej möjligt att lyfta ut då den är fastsatt i övrig inredning. Började med Zinsser Bulls Eye lite slarvigt målat inuti. Därefter Jotun Lady. Har efteråt förstått att det blir en kemisk reaktion. Läste då att vi måste lägga på en spärr för lukten. Köpte Zinsser BIN och målade grundligt. Efter 5-6 dagar luktar det fortfarande otrevligt, dels en färglukt men man känner en stickande lukt från masoniten.. vad gör vi?? Ett lager spärr till..kan det hjälpa att få bort lukten?
Vi har vädrat varje dag och även använt en fläkt men inget hjälper. Så tacksam för svar!🙏