Vi skall måla huset + garage men har ingen koll på ungefär vad det kan kosta. Huset är grundbehandlat på fabrik och bör målas inom 9 månader. 2 strykningar räknar vi med. Någon som har erfarenhet? Här kommer en bild på huset (154kvm plus sidobyggnad):