Hej

Vi skall måla huset + garage men har ingen koll på ungefär vad det kan kosta. Huset är grundbehandlat på fabrik och bör målas inom 9 månader. 2 strykningar räknar vi med. Någon som har erfarenhet? Här kommer en bild på huset (154kvm plus sidobyggnad):

http://dwb.se/husbygge/image/vinnterbild.jpg

mvh

DAVID
 
Skall du grunda och sedan två färdigstrykningar gissar jag omkring 10-15.000 sek för färg beroende på vilken färgtyp du väljer.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.