Om man har ett platt garagetak och vill isolera samt sätta innertak.
Hur mycket isolering och luftspalt bör man ha då?
Jag har idag 17cm isolering och 5cm luftspalt.
Kan man med nyaste isoleringstyp - om sådan finns - ha mindre isolering och uppnå bättre resultat än för 10 år sedan?