Jag har denna grund http://www.thermisol.se/applikationer-losningar/isolering/lagenergigrund och vi har slipad betong som golv i köket och vi har inte golvvärme men golvet känns varmt och skönt i alla fall.
Här kommer två st bilder, vi valde att slipa golvet innan de reste väggarna.
Vi är grymt nöjda. Slipade betonggolv är egentligen tänkta som industrigolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi är grymt nöjda. Slipade betonggolv är egentligen tänkta som industrigolv.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det är väl en smaksak. Eller kanske modesak.Atom skrev:
Men efter att ha travat omkring på fabriksgolv halva livet är det knappast något man drömmer våta drömmar om.
Vet också att det är svårstädat och dammande, om det inte ytbehandlas på något sätt.
Samt väldigt hårt att gå och stå på. Men det är ju klinker också förstås.
Har en känsla att det mest är kultur- och mediafolk som plockar upp en så'n här trend.
Liksom att använda rostiga armeringsjärn till allt möjligt i trädgården.
Ursäkta att jag låter gnällig! Nog dags för en lunchmacka
Klicka här för att svara
