När jag skulle starta handdukstorken så krånglade knappen och det slutade med att jag fick den i handen. Plasten är sönder så behöver ha en ny knapp, men förutsatt att jag har det, hur ska den monteras tillbaka?
Förstår inte riktigt hur knappen fungerar och hur stiften som nu är lösa ska sitta för att få brytaren att fungera igen. Kan någon guida mig? Det är en Pax-tork av någon för mig okänd modell
Förstår inte riktigt hur knappen fungerar och hur stiften som nu är lösa ska sitta för att få brytaren att fungera igen. Kan någon guida mig? Det är en Pax-tork av någon för mig okänd modell
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Har dioden mer funktion än att bara indikera om handdukstorken är på? Tänker om den finns där som motstånd också. Alternativet hade varit att koppla förbi brytaren helt och hållet och bryta strömmen på annat sätt (ex. Infälld puck).
Hej, jag har exakt samma problem. Lyckades du lösa det, och i sånt fall hur?A Alexander Hollin skrev:
Nej, jag drog ut knappen men fick bara ännu större bekymmer. Började på att försöka löda ihop allt men det blev bara en enda sörja av allt. Lyckades sedan trixa till mig en ny på garantin trots att jag varit där och pillat. Hade tydligen 5 års garanti på den, vilket hade varit bra om jag kollat upp INNAN jag bröt loss allt, men hade ingen tanke på att det kunde vara så lång garanti....T Tony Gunnarsson skrev:
Ok tackar! När du fick en ny knapp var det lätt att få tillbaks den på plats?A Alexander Hollin skrev:Nej, jag drog ut knappen men fick bara ännu större bekymmer. Började på att försöka löda ihop allt men det blev bara en enda sörja av allt. Lyckades sedan trixa till mig en ny på garantin trots att jag varit där och pillat. Hade tydligen 5 års garanti på den, vilket hade varit bra om jag kollat upp INNAN jag bröt loss allt, men hade ingen tanke på att det kunde vara så lång garanti....
Klicka här för att svara