M mackan67 #1 Medlem · 72 inlägg 23 nov 2006 18:11 mackan67 Medlem 72 inlägg 23 nov 2006 18:11 #1 Är det innerdiametern eller ytterdiametern?
V vedeldaren #2 Medlem · 898 inlägg 23 nov 2006 18:17 vedeldaren Medlem 898 inlägg 23 nov 2006 18:17 #2 Ytterdiameter
L Lassie #3 Medlem · Västra Götalands län · 193 inlägg 28 nov 2006 11:10 Lassie Medlem Västra Götalands län 193 inlägg 28 nov 2006 11:10 #3 På Coop-bygg fick jag en gängtolk gratis. En pappskiva med utstansade fördjupningar som enkelt visar rör och gängstorlekar. Se: www.koppla.nu
På Coop-bygg fick jag en gängtolk gratis. En pappskiva med utstansade fördjupningar som enkelt visar rör och gängstorlekar. Se: www.koppla.nu