N Noa Leka #1 Medlem · 4 inlägg 9 nov 2024 22:22 Noa Leka Medlem 4 inlägg 9 nov 2024 22:22 #1 Hej Jag skulle behöva lite hjälp! Jag har köpt ett hus och alla elemente som ligger på sovrummer har tapeter på ! Hur man tar bort dem ?! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #element #tapet #tapeter
Hej Jag skulle behöva lite hjälp! Jag har köpt ett hus och alla elemente som ligger på sovrummer har tapeter på ! Hur man tar bort dem ?!
T tabasco #2 Medlem · 27 inlägg 9 nov 2024 22:26 tabasco Medlem 27 inlägg 9 nov 2024 22:26 #2 Detta va på väggar men blandade yes och vatten och rollade på tapeten. Lät det verka lite och sen va det bara att skrapa av. Hade i rätt mycket yes
Detta va på väggar men blandade yes och vatten och rollade på tapeten. Lät det verka lite och sen va det bara att skrapa av. Hade i rätt mycket yes
D Dilato #3 Medlem · Södra Skåne · 14 320 inlägg 9 nov 2024 22:27 Dilato Medlem Södra Skåne 14 320 inlägg 9 nov 2024 22:27 #3 Beror ju på vilket lim som används. Tapetlim så är ånga enkelt. Med varmt vatten i sprayflaska funkar också. Fukt löser tapet och lim.
Beror ju på vilket lim som används. Tapetlim så är ånga enkelt. Med varmt vatten i sprayflaska funkar också. Fukt löser tapet och lim.
N Noa Leka #4 Medlem · 4 inlägg 9 nov 2024 22:28 Noa Leka Medlem 4 inlägg 9 nov 2024 22:28 #4 D Dilato skrev: Beror ju på vilket lim som används. Tapetlim så är ånga enkelt. Med varmt vatten i sprayflaska funkar också. Fukt löser tapet och lim. Tack
D Dilato skrev: Beror ju på vilket lim som används. Tapetlim så är ånga enkelt. Med varmt vatten i sprayflaska funkar också. Fukt löser tapet och lim. Tack