Ska måla råspont som ska upp i innertak. Vilken sida målar man på? Den släta eller den som ser ojämnast ut?
 
Utvändigt är det ju den grova sidan man målar, vilken sida vill du ha synlig i ditt innertak?
 
Rickard.
Jag skulle välja den släta, lättare att måla och det går åt mindre färg.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.