S sawdustmaker #1 Medlem · 105 inlägg 12 nov 2019 15:54 sawdustmaker Medlem 105 inlägg 12 nov 2019 15:54 #1 Ska måla råspont som ska upp i innertak. Vilken sida målar man på? Den släta eller den som ser ojämnast ut? #måla #råspont
Ska måla råspont som ska upp i innertak. Vilken sida målar man på? Den släta eller den som ser ojämnast ut?
I Interista88 #2 Medlem · 354 inlägg 12 nov 2019 16:14 Interista88 Medlem 354 inlägg 12 nov 2019 16:14 #2 Utvändigt är det ju den grova sidan man målar, vilken sida vill du ha synlig i ditt innertak?
Rickard. #3 Medlem · Riktiga Norrland · 7 416 inlägg 12 nov 2019 16:16 Rickard. Medlem Riktiga Norrland 7 416 inlägg 12 nov 2019 16:16 #3 Jag skulle välja den släta, lättare att måla och det går åt mindre färg.