Hej! Vi ska göra om vårt badrum och jag tittar på skåp till badrummet. I vårt förra boende hade vi ett ikea-skåp som var specificerat för badrum som blev fuktskadat nästan direkt. Fult var det också. Tänkte därför bygga eget och måla. Kommer stå en bit bort från duschen, i ett välventilerat badrum. Dock likväl ett badrum med den fukt det innebär. Hur hade ni gjort?