C CeciliasHus #1 Medlem · stockholm · 130 inlägg 6 aug 11:31 CeciliasHus Medlem stockholm 130 inlägg 6 aug 11:31 #1 Husqvarna qb6161i. Hur lossar jag lossar jag denna mellersta spolam? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #spolarm
Husqvarna qb6161i. Hur lossar jag lossar jag denna mellersta spolam? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
I InsidersUnited #2 Medlem · Västra Götaland · 2 955 inlägg 6 aug 11:33 InsidersUnited Medlem Västra Götaland 2 955 inlägg 6 aug 11:33 #2 Om det bara är armen du ska ha av, så brukar den bara sitta med en bajonettfattning, du vrider bara på ringen ovanför den "lösa" armen.
Om det bara är armen du ska ha av, så brukar den bara sitta med en bajonettfattning, du vrider bara på ringen ovanför den "lösa" armen.
returen #3 Inredare · 1 778 inlägg 6 aug 22:04 returen Inredare 1 778 inlägg 6 aug 22:04 #3 C CeciliasHus skrev: Husqvarna qb6161i. Hur lossar jag lossar jag denna mellersta spolam?[bild] den bryter du loss ta ett rejält tag i en vinge och tryck nedåt eller vrid den ur bussningen
C CeciliasHus skrev: Husqvarna qb6161i. Hur lossar jag lossar jag denna mellersta spolam?[bild] den bryter du loss ta ett rejält tag i en vinge och tryck nedåt eller vrid den ur bussningen
C CeciliasHus #4 Medlem · stockholm · 130 inlägg 7 aug 09:19 CeciliasHus Medlem stockholm 130 inlägg 7 aug 09:19 #4 returen skrev: den bryter du loss ta ett rejält tag i en vinge och tryck nedåt eller vrid den ur bussningen Tack! Nu är den loss och rensad.
returen skrev: den bryter du loss ta ett rejält tag i en vinge och tryck nedåt eller vrid den ur bussningen Tack! Nu är den loss och rensad.