Har köpt en ny blandare och försöker montera den i fritidshuset. Ikeas blandare har r10 gänga, honan. Den är för stor för den hangänga som sitter på vattenrören. Diametern på gängan utvändigt är 14 mm. Hur kan jag lösa det? En bussning r8-r10? Behöver jag packning, gängtejp eller lin då? Eller är jag fel ute? Hittar bara bussning i mässing. Spelar det någon roll?