Hej!

Om jag har en innervägg med spånskiva på där borrningen för eluttag ser ut som på bilden nedan, vad kan jag göra för att lampknappar, eluttag, täcklock ska täcka ordentligt? Som det ser ut nu så är det för mycket "luft" så att det blir glipor. Finns det inget man kan spruta in och sen skruva i när det har torkat? :)

eluttag.jpg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.