Har uppfört en ny yttervägg, Den gamla ytterväggen ska nu göras om till innervägg. Har plastat den nya ytterväggen men hur långt ner ska man gå med plasten på innerväggarna? Räcker det med att gånger ett par decimeter och tejpa eller ska man ner hela vägen?