Godkväll!
Skrev först en lång text som jag sen raderade, blev för långt. Ibland ska man hålla det simpelt. Hur länge kan man förvänta sig att en linkoppling håller? Huset byggt -69. Finns självklart inget korrekt ''svar''... Kopplingen har nyss fyllt 52år. Hört att värmesystem kan hålla i 100+ år?
Kan jag med gott samvete bygga in detta? Det är ju trotsallt enligt branschregler tillåtet att än idag på nyproduktion bygga in kopplingar i värmekretsen, även om det bör undvikas.
Mvh