15 735 läst ·
4 svar
16k läst
4 svar
Hur lägger man spånskivegolv??
Hmm.... Kanske dags å läjja bort jobbet 
Börja med fjädern utåt.... I det nedre högra hörnet...Eller det övre vänstra....Och du mät rummet!!! Så du slipper en tunn bit på slutet vilket kan inträffa då e det bättre att såga första spån skiveraden.
Är det flytande eller på reglar? Dubbel eller enklespåntat?
Börja med fjädern utåt.... I det nedre högra hörnet...Eller det övre vänstra....Och du mät rummet!!! Så du slipper en tunn bit på slutet vilket kan inträffa då e det bättre att såga första spån skiveraden.
Är det flytande eller på reglar? Dubbel eller enklespåntat?
Klicka här för att svara