Jag flyttade nyligen in i mitt nybyggda hus och ska nu ge mig på trädgården.
Tänkte göra som på bilden men nu är frågan, hur lägger man kantsten på än 2-3 m djup bädd av makadam? Det är ordentligt packad med en padda men är det bäst att gräva upp så långt ut det ska vara eller är det bästa att sätta kantsten och fylla upp med sand? Kan ingenting om sånt här så är så tacksam om någon kunnig och vettig har en idé..
Hade tänkt ha kantsten 120cm från husgrund med marmorskross emellan kantsten och husgrund.

Tusen tack! Trädgårdsgång med plattor och kantsten omgiven av gräs, marmorskross och växter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.