Hej! Jag är ny radhusägare och rookie på det mesta kring hus. Vid vår ytterdörr finns ett glasparti där putsen/fogen mellan glasblocken släppt på många ställen. Framför allt på utsidan, men även inomhus. Glaset sitter fortfarande rejält fast, men fogen har många små hål som gör det rätt otätt. Hur tätar jag bäst till dessa hål? Stort tack på förhand!