Hej!
Den röda och den svarta sladden gick av vid bläcken på ladduttaget på min Husqvarna 305 från 2017.
Har ni tips på hur man lagar detta själv eller köper reservdel? Kan förstås lämna in men skulle tycka det var kul att fixa själv. Har försökt tejpa ihop ändarna men det släppte bara...
Stiften går att dra ut enkelt.
Tacksam för svar!
Den röda och den svarta sladden gick av vid bläcken på ladduttaget på min Husqvarna 305 från 2017.
Har ni tips på hur man lagar detta själv eller köper reservdel? Kan förstås lämna in men skulle tycka det var kul att fixa själv. Har försökt tejpa ihop ändarna men det släppte bara...
Stiften går att dra ut enkelt.
Tacksam för svar!
Stiften är för korta för att gå in i en klämma så då måste jag ha en tråd emellan i alla fall. Funderar på typ en flatstifthylsa eller att löda... Men tänkte om nån har ett bättre förslag innan jag kör till Biltema och handlar grejer som hamnar i lådan för att det inte funkar.E etompau skrev:
Tack för svaren, kan ni beskriva lite mer detaljerat hur ni tänker er det?
Ni tänker att jag typ gör en liten "fast installation" mellan stickkontakten och laddstationen?
Ni tänker att jag typ gör en liten "fast installation" mellan stickkontakten och laddstationen?
Den blir ju inte "fast" om du använder Wago 221, du kan ju koppla isär enkelt (öppna med spaken, dra ur sladden).K kollebolle skrev:
Två såna här:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
kopplade på dom här:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack!D Dilato skrev:
Jag gjorde en egen variant där jag tog bort stiften och satte in i en klämma. Blev bra och funkar!
Klicka här för att svara




