Upptäckte att ena stolpen till entrétaket hade lite röta och började gå loss med morakniven för att se hur illa det var och nu har jag ett fult hål som jag inte riktig vet vad jag ska göra med. Spontant tänker jag att fräsa ur hela området och fälla in en ny frisk bit, men jag misstänker att det kanske finns andra alternativ. Hur skulle ni ha gjort?
Jag tar gärna även emot tips på sätt att förbättra konstruktionen för att undvika ytterligare vattenuppsugning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder