Hej,

Försöker få loss köksfläkten för att öppna och ev. rengöra inuti. Hur får jag loss den här kopplingen? Det känns som att jag ska trycka på en eller båda sidor på något ställe för att få ena delen att lossna?

Tack!
 
  • Bild på en elektrisk koppling under en köksfläkt, med kabel som går in i fläktens hus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder

Bästa svaret

Det nog låssnäppen på sidorna, ta en lampa och se ordentligt, brukar vara som en pinne som går in i som liknar en hyla och har en liten knobb som låser på andra sidan om den, kan kanske använda en polygrip över och klämma lite så båda frigörs.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.