Hej,
Hur kopplar man bäst ihop två st 3m3 glasfibertankar som ska användas för att samla regnvatten.
Enklast vore en vanlig 110mm gummimanchett i (nära) botten på varje tank och sedan koppla ihop tankarna med vanligt pp eller pvc rör.
Frågan är om detta blir tätt?
Några tankar / förslag?
Hur kopplar man bäst ihop två st 3m3 glasfibertankar som ska användas för att samla regnvatten.
Enklast vore en vanlig 110mm gummimanchett i (nära) botten på varje tank och sedan koppla ihop tankarna med vanligt pp eller pvc rör.
Frågan är om detta blir tätt?
Några tankar / förslag?
Renoveringsnovis
· Göteborg
· 64 inlägg
Rätt lätt att dra en slang uppifrån mellan de båda, så slipper du göra hål nertill i båda. Slangen ska dock nudda botten på båda.R robert_79 skrev:
Klicka här för att svara
