Du kan säkert välja 😁
 
S Strell skrev:
Hej! Vi är fortsatt väldigt nöjda med lösningen... upplever kraftigt förbättrad ventilation/ luftcirkulation. Med -10 ute som idag kör vi den på 1:an och i normalläge 3:an. Bra tryck på 4-5 vid behov..
Får man fråga vad kalaset gick på, samt leverantör/installation?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.