Hej.
Vi valde att lägga nytt kakel i köket. Tidigare var det små kakelbitar som satt på delbara ark. Vi valde att använda kakel som var större och det blev mycket fräschare.
Låter bilderna tala för sig själv med problemet som uppstod. Vi pratade först om att sätta en bred trälist i vitt ovanpå. Ett annat tips var en liten list vid mellanrummet som blev kvar där kaklet inte kunde sättas och bredspackla ovanpå.
Vad tror ni är bäst? Tacksam för alla tips!
/Lina
Vi valde att lägga nytt kakel i köket. Tidigare var det små kakelbitar som satt på delbara ark. Vi valde att använda kakel som var större och det blev mycket fräschare.
Låter bilderna tala för sig själv med problemet som uppstod. Vi pratade först om att sätta en bred trälist i vitt ovanpå. Ett annat tips var en liten list vid mellanrummet som blev kvar där kaklet inte kunde sättas och bredspackla ovanpå.
Vad tror ni är bäst? Tacksam för alla tips!
/Lina
Klicka här för att svara


