1 303 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Hur ignorerar man hela avdelningar?
Med tanke på att 90% av inläggen på siten är helt off topic och ni har inga som helst krav på skribenterna så så undrar jag hyr man gör för att ignorera hela avdelningar så man slipper se dem?
Övrigt › Övrigt Off Topic är en lämplig kandidat att börja med.
Övrigt › Övrigt Off Topic är en lämplig kandidat att börja med.
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
Jag skulle vilja ha en funktion där man kan kryssa bort trådar så de hamnar längst bak i listan. Nu kanske det finns redan, berätta isf? Kanske med en funktion med ett halvkryss där tråden kommer fram automatiskt om den får många svar.
Nu känner jag mig pyttelite gnällig, men det är ju måndagsmorgon.......
Nu känner jag mig pyttelite gnällig, men det är ju måndagsmorgon.......
Just många svar är nog en dålig indikation på intressant innehåll. Trådar med många svar brukar mest vara rundgång och tjafs. Inte sällan är korta trådar intressantare.
Om du tycker att 90% av det som skrivs här är skräp tror jag det är bättre du hittar ett annat forum att hänga på?
Ett alternativ till detta kan ju vara att lägga in en Bevakning på de avdelningar du är intresserad av och sedan bara titta på "Bevakningar" när du läser forumet. Dvs, istället för att välja bort hela avdelningar väljer du aktivt att följa det du är intresserad av.
Navigera till "Forum" för att få listan med avdelningar. Välj "Bevaka". Tryck sedan på "Bevakningar" när du ska läsa.
Ett alternativ till detta kan ju vara att lägga in en Bevakning på de avdelningar du är intresserad av och sedan bara titta på "Bevakningar" när du läser forumet. Dvs, istället för att välja bort hela avdelningar väljer du aktivt att följa det du är intresserad av.
Navigera till "Forum" för att få listan med avdelningar. Välj "Bevaka". Tryck sedan på "Bevakningar" när du ska läsa.
Klicka här för att svara