Hoppas att ni haft det skönt och målat riktigt ordentligt. Jag har , förmodligen till mångas glädje, inte loggat in här på nästan hela sommaren. Nu kunde jag inte låta bli att kolla runt lite och givetvis var jag tvungen att svara litegrann på några frågor som fanns... Visst är det skönt att innesäsongen börjar nu? Dags att krypa in o fixa lite inomhus, det måste ju vara klart till luciadagen. Efter det datumet vill ju ingen husmor ha tapetbord och färgburkar i vardagsrummet, eller hur? Och äntligen är det dags för den härliga diskussionen om man ska ha microliteväv på väggarna eller inte. Aaahhhhhh. Underbart! Hoppas att några gamla uvar finns kvar här som man tjatat med tidigare. Vi hörs!

Hej, i somras så har jag målat Tinova VX på befintlig Akrylatfärg samt målat utan att grundmåla på de två gavlar som jag bytt ;D vi får se vem som skrattar sist :-/

Hoppas givetvis det går bra för din panel, jag vill bara upplysa om mina små tankar i ämnet. Själv skulle jag inte våga, men jag är ju en fegis iofs.

Michailoff skrev:
Jag har , förmodligen till mångas glädje, inte loggat in här på nästan hela sommaren.

Och äntligen är det dags för den härliga diskussionen om man ska ha microliteväv på väggarna eller inte. Aaahhhhhh. Underbart! Hoppas att några gamla uvar finns kvar här som man tjatat med tidigare. Vi hörs!
Vad kul att du är tillbaka Michailoff :), jag har saknat dig här på forumet mer än en gång ska du tro ;)

MVH och på återhörande (om du nu inte tänker vänta till jul med att logga in nästa gång ;))//Christina.

Tack Christina! Nej då, jag ska nog logga in mig lite mer regelbundet. Måste ju försöka bli Forumgud! ;D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.