Är lite fascinerad av att alla verkar dra sina gersågar mot sig i stället för att skjuta dem ifrån sig. Jag har alltid skjutit ifrån mig utan några problem. Tycker det känns helt bakvänt att dra den mot sig
Jo, det kändes lite bakvänt, speciellt i början, men om det kan få lite mer spån att komma i dammsugaren på det sättet så tyckte jag det var värt att lära om. Annars tycker jag också det känns naturligast att såga så man trycker mot anhållet.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.