Hej, hur hängtorkar ni era lakan inomhus?!
Nån som har satt upp nedhängande stänger i taket som man kan hänga upp lakanen på?
Funderar på hur man ska få till detta, nån som har förslag på hur ni gjort (gärna bilder)
DD
Nån som har satt upp nedhängande stänger i taket som man kan hänga upp lakanen på?
Funderar på hur man ska få till detta, nån som har förslag på hur ni gjort (gärna bilder)
DD
Vi har ett jättebra vägghängt torkställ som är som en snurra med många svängbara armar på. Fabrikat Oskari-tuoti.
Försöker bifoga bild - men vet inte om det går...
Om någon vet var man kan köpa flera av dessa får ni gärna berätta - vår fanns när vi flyttade in.
Försöker bifoga bild - men vet inte om det går...
Om någon vet var man kan köpa flera av dessa får ni gärna berätta - vår fanns när vi flyttade in.
Jag har en trådhylla från Ikea som kan hissas upp och ner med en ombyggd vinsch från Biltema.
Det var roligt att konstruera detta och ju mer öl det gick åt ju bättre blv det!
Det hänger över elementet samt att det står en luftavfuktare i rummet - torkar på nolltid!
Det var roligt att konstruera detta och ju mer öl det gick åt ju bättre blv det!
Det hänger över elementet samt att det står en luftavfuktare i rummet - torkar på nolltid!
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
I vårt förra hus hade vi en sådan här Stryk & tvätt | Torkhiss Eric, väggmontering | S-10002 | Ericsindustrier | Smarthem.se funkade toppen och den finns i två storlekar. Numera har vi tumlare...
/FlitigaLisa
/FlitigaLisa
I vår tvättstuga hade vi problem med hur vi skulle fästa upp torklinor i taket pga att det är långsmalt och det är dörrar som går hela vägen upp till taket på kortsidorna.
Jag löste det med ett par vinkel-gångjärn och några fönsterkrokar och en rundstång.
Jag löste det med ett par vinkel-gångjärn och några fönsterkrokar och en rundstång.
Klicka här för att svara



