Hej!
Jag har en dagvattenbrunn på tomten som stack upp 1 meter drygt. Nu har jag kapat den till nivå med gräsmattan. Men funderar om det går att kapa den så att den ligger under gräsmattan? Locket är ju inte särskilt vackert heller. Hur brukar man göra ?