Hej, Vi skall sätta in filter under vattenkranen i köket, för att vårt djupborrade vatten
innehåller för mycket flour och är lite salt.
Det innebär att vattnet kommer vara helt utan mineraler. Vilket en del säger inte är
så bra. Hur gör ni som har sådan rening?