Kolla föreningens stadgar. Där brukar det framgå om du får måla insidan av ytterdörren eller inte. Bostadsrättsinnehavaren ansvarar för underhållet inuti lägenheten och då brukar oxå målning av ytterdörrens och fönstrens insidor ingå.

Jag hade skaffat en häftigt fototapet och tapetserat garderobsdörrarna med. Resten av väggarna hade jag behållt vita.
 
T
Jag hade rivit ut dom gamla garderoberna, hemskt fula. Har själv rivit mina och det skapade mycket mer ljus och blev öppnare.

I ditt fall hade jag sedan satt in skjutdörrar som garderobsdörrar, kostar en hel del men men.......
 
utan lister än så länge men kommer mer sen
 
  • DSC00194.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSC00195.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSC00196.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSC00206.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Du lade alltså klickgolvet tundra direkt ovanpå mattan? hade du betonggolv under mattan? använde du då spärra-plasten eller bara nivå golvunderlägg?
 
hade nivåunderlägg
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.