Funderar på att lägga till en rad till då vi tycker planteringen tar sån stor plats, plus att det blir snyggare med en rad på andra sidan gången av komposit.
Plattorna kan stå på distanser som man ställer höjden på, en det saknas ca 30cm för som ni ser. Kan man på något sätt gjuta dom extra 30cm så man får betong för hela plattan på dom 4 plattorna som det blir på samma höjd som den betongen som redan finns där i botten, alltså inte ändå upp till ”betongplattan för det blir rätt mkt gjutning inser jag.
Hur ska man tackla detta ?
Plattorna kan stå på distanser som man ställer höjden på, en det saknas ca 30cm för som ni ser. Kan man på något sätt gjuta dom extra 30cm så man får betong för hela plattan på dom 4 plattorna som det blir på samma höjd som den betongen som redan finns där i botten, alltså inte ändå upp till ”betongplattan för det blir rätt mkt gjutning inser jag.
Hur ska man tackla detta ?
Redigerat:
Klicka här för att svara
