mexitegel #16 Tidsoptimist · Västra Götaland · 21 653 inlägg idag 14:07 mexitegel Tidsoptimist Västra Götaland 21 653 inlägg idag 14:07 #16 Grattis till 20 kr/kubiken - här kostar det mer än det dubbla.
E Emanuel01 #17 Medlem · 1 786 inlägg 53 m sedan Emanuel01 Medlem 1 786 inlägg 53 m sedan #17 C Castor98 skrev: Ok, det är nog något sånt som måste göras, tyvärr så kan jag inte fixa det själv, så jag får försöka hitta någon firma som kan ordna det. Du får ordna ett utlopp och sälja vatten till grannarna!
C Castor98 skrev: Ok, det är nog något sånt som måste göras, tyvärr så kan jag inte fixa det själv, så jag får försöka hitta någon firma som kan ordna det. Du får ordna ett utlopp och sälja vatten till grannarna!