Grattis till 20 kr/kubiken - här kostar det mer än det dubbla.
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
C Castor98 skrev:
Ok, det är nog något sånt som måste göras, tyvärr så kan jag inte fixa det själv, så jag får försöka hitta någon firma som kan ordna det.
Du får ordna ett utlopp och sälja vatten till grannarna!
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.