Hejsan, försökte söka lite efter detta men blev inte klokare. Har slagit hål i ytterväggen för en dörröppning ut till garaget, garaget i dagsläget är inte ordentligt byggt 3 väggar mot yttervägg bara som ett skal (panel på reglar). Den dagen det byggs om så är min tanke att regla på och gipsa en vägg i garaget då jag inte vill ha mexisten invändigt. Hur tänker jag kring eventuella luftspaltsgaller för ytterväggen?