Hejsan, försökte söka lite efter detta men blev inte klokare. Har slagit hål i ytterväggen för en dörröppning ut till garaget, garaget i dagsläget är inte ordentligt byggt 3 väggar mot yttervägg bara som ett skal (panel på reglar). Den dagen det byggs om så är min tanke att regla på och gipsa en vägg i garaget då jag inte vill ha mexisten invändigt. Hur tänker jag kring eventuella luftspaltsgaller för ytterväggen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.