Hej experter!
I vår gamla lada, fähusdelen, skulle vi behöva plant golv på en del som idag är gjutet i två nivåer.
Med tanke på att det inte blir någon isolering utan endast ska funka som parkeringsyta för diverse maskiner: räcker det att fylla med makadam – cirka 5 kubik, 8 ton – och sedan armering och cement?
 
Nä, blanda cementen med sten, sand och vatten så det blir betong.
 
  • Gilla
Peter_Ker
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.