Hej, håller på att sätta upp skåp badrummet, men är väldigt nojig för att sätta en skruv i vattenledningarna, om ni ser min dåliga beskrivning så går det utanpåliggande rör till toaletten och till duschen från vad jag tror är en stam som är utbyggd från väggen. Men till handfatet / blandaren är det infällda rör. Brukar man dra infällda rör i golv eller i väggen? vågar man borra ca 1,4 m ovanför där vattnet sticker ut? eller kan denna ledning gå helt vertikalt upp till nästa lägenhet?
har testat med en sån där bosch pmd 10, men problemet är om det pex slang, kan inte riktigt se ifall de är metall / koppar eller slang där kranen är inkoppladB b8q skrev:
Någon erfaren som kan se utifrån bilderna om det kan vara hårda eller mjuka rör? Tänker om metalldetektorn kan se de
Någon som vet, om man vågar borra
Klicka här för att svara




