Har någon på forumet valt att åtgärda kvarstående anmärkningar efter slutbesiktning själva, efter att ha tröttnat på att vänta på att hustillverkaren ska göra det?
Kom ni överens med hustillverkaren, eller meddelande ni bara att "så här gör vi"?
Hur löste ni det med det ekonomiska (kvarhållet belopp)? Spärrförbindelsen i lån?