Dalbotös skrev:
Varannan sekund typ.
Jag tänkte att det betydde något i stil med "jag är redo, stäng luckan så börjar jag diska" men inget händer ju.
Göm, håll ner båda knapparna vid cancel ett tag och se om den återställer. Annars får du nog handdiska 😊

Dalbotös skrev:
Jag tänkte att det betydde något i stil med "jag är redo, stäng luckan så börjar jag diska"
Finns tyvärr viss risk att det istället betyder: "Mig lurar du inte. Nu har jag tagit emot skitig disk länge nog. Diska själv så får du se hur kul det är!" :wow:

F*****n.... Tack för all hjälp! Grymt engagemang ändå :)

Dalbotös, du har plockat undan porslin, fyllt diskmaskinen och uppfört dig som en riktig drömgäst.

Överlåt nu åt värdfolket att köra sina maskiner, så kan du koka lite kaffe eller något sånt :)

Hemmakatten
På min diskmaskin ska man trycka in två knappar samtidigt för en omstart. Knapparna har helt olika funktioner normalt sett, så man får titta i manualen. Nu hade.du ju redan gjort det så jag håller med KOW om att du.gjort mer än tillräckligt. Men jag hade nog ändå diskat för hand. Mest för att slippa se s...en.

Ägarna till maskinen är ju inte hemma så det lär få bli ett par timmars handdiskande i morgon. Skulle ställt ut allt i hällregnet förut så hade det varit färdigdiskat nu. :D

• Gilla
corre och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.