Som många andra har vi betongplattor på vår altan. Problemet är att de ser verkligen tråkiga ut. Brukar spola av dem med högtryckstvätt, men tycker bara blir värre. Någon sa att man öppnade porerna då. Den lokala stenbutiken rekommenderade att impregnera plattorna. Är det någon som gjort detta eller har något annat tips?