Som många andra har vi betongplattor på vår altan. Problemet är att de ser verkligen tråkiga ut. Brukar spola av dem med högtryckstvätt, men tycker bara blir värre. Någon sa att man öppnade porerna då. Den lokala stenbutiken rekommenderade att impregnera plattorna. Är det någon som gjort detta eller har något annat tips? Betongplattor på en altan med synliga smutsfläckar och en kant dekorerad med stenar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Schablonmåla, finns mängder av schabloner att köpa på nätet. Enkelt å snyggt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.