6 822 läst ·
6 svar
7k läst
6 svar
Hur förvara linoljefärg?
Hejsan!
Det börjar bli kallt ute och då faller tankarna ibland på färgförvaringen. Slamfärgen står i husvärmen, men linoljefärgen är kvar nere i den ouppvärmda ladan.
Är detta månne en dum idé? Ska linoljefärg också förvaras i värme över vintern?
Mvh
Det börjar bli kallt ute och då faller tankarna ibland på färgförvaringen. Slamfärgen står i husvärmen, men linoljefärgen är kvar nere i den ouppvärmda ladan.
Är detta månne en dum idé? Ska linoljefärg också förvaras i värme över vintern?
Mvh
Klicka här för att svara