Freddan101 #1 Medlem · Västra Götaland · 659 inlägg 23 maj 2012 10:11 Freddan101 Medlem Västra Götaland 659 inlägg 23 maj 2012 10:11 #1 Jahaja, då fattar man vad det innebär att köra med för högt tryck på trallen. :-/ Tänkte jag skulle gå på med maskin och slipa och sen köra på med såpa för att få det snyggt och slätt igen. Men hur fint/grovt papper bör man köra med?
Jahaja, då fattar man vad det innebär att köra med för högt tryck på trallen. :-/ Tänkte jag skulle gå på med maskin och slipa och sen köra på med såpa för att få det snyggt och slätt igen. Men hur fint/grovt papper bör man köra med?
H Helioz #2 Medlem · Dumsnål · 1 641 inlägg 23 maj 2012 14:21 Helioz Medlem Dumsnål 1 641 inlägg 23 maj 2012 14:21 #2 Om den är mycket sliten så börja med 60 annars så kör direkt på 120.
Freddan101 #3 Medlem · Västra Götaland · 659 inlägg 23 maj 2012 14:59 Freddan101 Medlem Västra Götaland 659 inlägg 23 maj 2012 14:59 #3 Helioz skrev: Om den är mycket sliten så börja med 60 annars så kör direkt på 120. Ett år gammal så endast mitt egna misstag som "förstört" den på vissa ställen. Då går jag på 120. Tack för svaret!
Helioz skrev: Om den är mycket sliten så börja med 60 annars så kör direkt på 120. Ett år gammal så endast mitt egna misstag som "förstört" den på vissa ställen. Då går jag på 120. Tack för svaret!