Jahaja, då fattar man vad det innebär att köra med för högt tryck på trallen. :-/ Tänkte jag skulle gå på med maskin och slipa och sen köra på med såpa för att få det snyggt och slätt igen. Men hur fint/grovt papper bör man köra med?
 
Om den är mycket sliten så börja med 60 annars så kör direkt på 120.
 
Helioz skrev:
Om den är mycket sliten så börja med 60 annars så kör direkt på 120.
Ett år gammal så endast mitt egna misstag som "förstört" den på vissa ställen. Då går jag på 120. Tack för svaret!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.