tommib tommib skrev:
Ah, ok. Ja den är som sagt väldigt dumt placerad (eller är det bilden som luras?). Det borde vara minst en meter mellan den och mätartavlan.

Prova med en tillfällig avskärmning och se hur det känns. Det kan ni göra med gamla lakan eller vad som helst som finns till hands. Då får man en bättre uppfattning av volymverkan.
Bilden luras aningen med vidvinkeln men det är tajt däremellan, det stämmer. Absolut ingen meter där inte.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.