Hur får man loss lådan? Googlar man så står dra i framkant uppåt och utåt, jag har provat åt alla håll. Får inte loss den. Har ramlat en grej bakom så jag kan inte stänga den helt.
Tacksam för tips. Borde ju gå. Säkert något lätt. Men jag bryter snart sönder lådan, blir så irriterad och less. Hållt på flera timmar nu.

• Öppen vit låda, kaklat badrum, dekorativ vas och tvålpump på bänkskiva.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Öppen vit byrålåda med skadat hörn, kromat handtag och dekorativ vas ovanför.
    Skapa konto
Fairlane
Vet du var det kommer ifrån? Ikea eller någon annan tillverkare?
Dra lådan längst ut och sen uppåt brukar vara vanligt, men det kanske är en annan modell?!

Ser ut som en modell jag haft på ett skrivbord från IKEA.
Sitter det en skruv på insidan? Lossa den och sedan drar du loss lådan från beslaget.

• Gilla
tergo
  • Laddar…
Fairlane
Påminner också lite om min råd när jag inte fick loss lådan (länk). Ta i lite mer än man tror var lösningen, men kolla efter en skruv på insidan först.

Fairlane Fairlane skrev:
Vet du var det kommer ifrån? Ikea eller någon annan tillverkare?
Dra lådan längst ut och sen uppåt brukar vara vanligt, men det kanske är en annan modell?!
Det är Ikea. Händer inget när jag lyfter uppåt, varken som utdragen eller ej. Plupparna på sidorna i skenorna trodde jag man skulle kunna trycka på men det händer inget

P
den måstelossa skruvarna i lådan på

electroluxaren skrev:
den måstelossa skruvarna i lådan på
Menar du den i lådan?

• Vit yta med två skruvar, en halvt inskruvad, texturskillnader, skavanker och små repor.
    Skapa konto
  • Gilla
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
Det funkade att skruva loss skruvarna! Tusen tack ni som svarat. Stor kram. Vilken lättnad.

• Gilla
Anonymiserad 137805 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.