Har ett högskåp där jag ska montera lådor 5 st. De går att få in men när jag ska dra ut så tar lådan i på dörren. Gångjärnen har jag skruvat på så dörren till skåpet ska vara så lite i vägen som möjligt. Skåpet står plant och rakt.
Någon annan som stött på detta problem? Jag funderar seriöst på att slipa ner plastkanterna på lådans front!
Någon annan som stött på detta problem? Jag funderar seriöst på att slipa ner plastkanterna på lådans front!
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Dum fråga, men du har inte köpt lådor som är tänkt att vara bakom en lådfront? Ser på bilden så ut då dom lådor som ska sitta bakom en dörr brukar vara smalare än stommens innermått, att man i vissa fall får sätta spacers mellan skenan och stommen på gångjärnssidan.M Madjoh skrev:
Klicka här för att svara


