Prata med kommunen, de ansvarar för adressättningen tillsammans med Lantmäteriet (som har själva registret).
Varje bostadshus där man vill kunna folkbokföra sig och få post utdelad, eller bara att få taxi eller räddninsgtjänst att hitta dit, ska kunna ha en adress. Det spelar ingen roll om huset ligger på en arrendetomt, den ligger iaf på NÅGON fastighet.