9 373 läst ·
24 svar
9k läst
24 svar
Hur får jag upp ”luckan” på denna TT?
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 311 inlägg
Jupp, men det är väl billigare så och oftast packar nog något annat, som @13th Marine var inne på, ihop först.
Har typ samma maskin (iofs utan problem än), så blir intressant att höra om det gör någon nytta.
Har typ samma maskin (iofs utan problem än), så blir intressant att höra om det gör någon nytta.
Det står att kondensorn är självrengörande, så du har sannolikt helt rätt.13th Marine skrev:
Ska man skratta eller gråta.....
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 728 inlägg
Jag gråter lite varje gång jag tänker på hur många prylar som kasseras av småfel som inte är värda att laga.KristinaRT skrev:
Har själv räddat en torktumlare (kallödning) och en diskmaskin (dålig elyt) från tippen.
Nej, du har ett luddfilter i lucköppningen.A anis16 skrev:
Men kondensvatten från tumlingen ska pumpas ner för att skölja lamellerna och sen upp igen. Har man en för effektiv tvättmaskin (helt enkelt för lite fukt i kläderna) kan man behöva stödfylla tanken med lite vatten för att det ska funka... Hade varit bra med ett rengöringsprogram där man fyller tanken och pumpen sköljer igenom 3-4ggr men det kanske tekniken fortfarande är för ny för..
Tror att BSH gjorde en ändring på sina maskiner från att skölja flera gånger under en torkningsprioed till att skölja färre gånger, men då istället hinna få ihop mer vatten..
Klicka här för att svara