5 134 läst ·
23 svar
5k läst
23 svar
Hur få uttaget tätt?
Nu sitter uttaget där det sitter, men jag kan hålla med om att det kanske sett lite snyggare ut centriskt. Hade en tanke om att det sitter lite mer väderskyddat intryckt i hörnet, men i praktiken gör det nog varken till eller ifrån. 
Nu är det driftsatt och klart, i framtiden blir det att komplettera med en kontaktor så jag slå till/från uttaget efter behov / Ladda bilen på natten.
Nu är det driftsatt och klart, i framtiden blir det att komplettera med en kontaktor så jag slå till/från uttaget efter behov / Ladda bilen på natten.
Om man inte vill hyvla knogar så får man stå vid sidan av och använda den enda sanna vägen (vänster hand) och bara se på och hånle när någon annan tar mainstreamverktyget ( höger hand) och skrapar fram blodvite och sorg!
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Naturligtvis drar man i sladden, det lärde min pappa mig som var byggnadsarbetare, (man drog inte isär SEMKO 17 i metall med händerna)
Protte
Protte
Först tänkte jag sätta en skrattande smiley på detta inlägg, sen tänkte jag efter och semko17 och byggplatser är ingen rolig kombination. Få enskilda förändringar har höjt elsäkerheten som övergången till cee-don.prototypen skrev:
Klicka här för att svara