K
Äsch, det är rivputsen som kommer se slätputsad ut när jag dragit mina granitknogar emot några gånger ;)

• Haha
Dowser4711 och 3 till
  • Laddar…
Det där är kanske inte överdrivet väderutsatt men ett tips är att använda silikon kring alla genomföringar i skåpet.

S
Hur gick tankegången när du satt uttaget så där nära fasaden? :)

Det blir ju t.o.m snyggare att placera uttaget mitt på så att säga.

Men det är såklart du som ska använda det så du bestämmer ;)

K
Nu sitter uttaget där det sitter, men jag kan hålla med om att det kanske sett lite snyggare ut centriskt. Hade en tanke om att det sitter lite mer väderskyddat intryckt i hörnet, men i praktiken gör det nog varken till eller ifrån. :D

Nu är det driftsatt och klart, i framtiden blir det att komplettera med en kontaktor så jag slå till/från uttaget efter behov / Ladda bilen på natten.

Om man inte vill hyvla knogar så får man stå vid sidan av och använda den enda sanna vägen (vänster hand) och bara se på och hånle när någon annan tar mainstreamverktyget ( höger hand) och skrapar fram blodvite och sorg!

• Haha
katho75
  • Laddar…
Naturligtvis drar man i sladden, det lärde min pappa mig som var byggnadsarbetare, (man drog inte isär SEMKO 17 i metall med händerna)

Protte

• Haha
  • Gilla
AndersOhrt och 5 till
  • Laddar…
prototypen prototypen skrev:
Naturligtvis drar man i sladden, det lärde min pappa mig som var byggnadsarbetare, (man drog inte isär SEMKO 17 i metall med händerna)

Protte
Först tänkte jag sätta en skrattande smiley på detta inlägg, sen tänkte jag efter och semko17 och byggplatser är ingen rolig kombination. Få enskilda förändringar har höjt elsäkerheten som övergången till cee-don.

• Gilla
Dowser4711 och 1 till
  • Laddar…
Det fanns en anledning till att Semko17 kallades drängadödaren :cry:

• Gilla
_Elman_
  • Laddar…
Möjligen när man slutade att tillverka Semko17 av metall och övergick till plast ;)

• Gilla
Uffe A
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.