20 901 läst ·
6 svar
21k läst
6 svar
hur få bort överflödig olja på trädäck
Jag är inte alls en expert men de gånger jag oljat trägolv brukar jag göra det när jag vet att jag inte ska vara på golvet på en ganska lång tid.
Ditt golv är mättat på de ställen där det är kladdigt. Jag har inget annat råd än att vänta och hoppas.
Det är väl för sent att försöka torka med trasor?
Ditt golv är mättat på de ställen där det är kladdigt. Jag har inget annat råd än att vänta och hoppas.
Det är väl för sent att försöka torka med trasor?
Provade med lacknafta.
Gav ingen större skillnad. De tyckte jag skulle prova med färgborttagnings medel. Så modig var jag inte.
Men det verkar ha löst sig. Med lite pollen och damm i luften och på trädäcket, så klistrar det inte så mycket längre
Nu ska bara lukten försvinna så har jag ett fint trägolv
Gav ingen större skillnad. De tyckte jag skulle prova med färgborttagnings medel. Så modig var jag inte.
Men det verkar ha löst sig. Med lite pollen och damm i luften och på trädäcket, så klistrar det inte så mycket längre
Nu ska bara lukten försvinna så har jag ett fint trägolv
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden