Hej allihopa !
I vardagsrummet har jag haft en hylla stående under längre tid och nu när jag har tagit bort den så finns det ett "rött område" på trägolv ca 1x1,5 meter. Trägolv är ljus, lackad furu trä tror jag.
Undrar om det finns ngt. sätt att fixa detta (genom rengöring) eller om man kan slippa bara denna del och sedan lacka ? Blir det fullt om man gör så ?
Alla tips är mkt. välkommna...
Tacksam för alla svar >

MVH piton41