Jag behöver byta ut nedersta timmerstocken i två ytterväggar.
Har hört att det ska gå att bära av med någon form av stolp och därimellan lägga i frigolit. Någon som kan detaljerna i denna teknik?
Att lyfta huset och ersätta med ny stock är inte aktuellt.
 
Kolla på min site under weblänkar, där finns det 4 länkar under
Bygga - Renovera - Gör Det Själv

De heter "reparera syll" och de beskriver det du vill göra.

Lycka till



 
Tack för en kanonlänk, presix vad jag sökte!!
Och din sida är ju inte sämre den heller, tur för oss dödliga att det finns såna som du som orkar lägga ut allt.
Tack!

jocke@nybleus.se skrev:
Kolla på min site under weblänkar, där finns det 4 länkar under
Bygga - Renovera - Gör Det Själv

De heter "reparera syll" och de beskriver det du vill göra.

Lycka till
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.